Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Pregatiri

Posted by all3x On 17:32 0 comentarii

Se apropie momentul plecarii la Oana si bineinteles a inceput nebunia...

Cauta sa rezolvi totul pe o vreme cam naspa, inorat, vant puternic, doar 9 grade.
Dar cand trebe'trebe'... Am luat "cadouri" - ceva asa mic si simbolic, si pentru Oana si pentru verisoara lui Gabi care o sa ne astepte la aeroport in Birmingham sa ne duca in Coventry; ne-am rezolvat transportul pentru dus la aeroport - am luat bilete de tren si autobuz mai ieftin decat ne asteptam (doar 87dkk de fiecare)-deci Wildcardul  incepe sa iti merite banii investiti in el; am facut online check-in-ul pentru zboruri; am masurat de 10 ori dimensiunile gentilor ca sa fim siguri ca ne incadram in limitele celor de la Ryanair - acum mai ramane doar sa le umplem...
Mai ramane sa gasim ingrijitor pentru cele doua floricele ale noastre ( crizanteme - una mov si una alba - luate din Esbjerg) ca fim  siguri ca rezista...desi la racoarea de aici nu ar fi probleme.

Singurul dezavantaj in toata chestia cu trenul e ca plecam la 16.30 din Odense, schimbam la Veijle cu un autobuz si ajungem la 18.30 in aeroport...doar ca zborul nostru e la 22.10, asa ca o sa pierdem  timpul pe acolo - probabil ca o sa spionam tot aeroportul ca sa nu ne plictisim :) . Era singura varianta, la ora cea mai tarzie posibil cu plecare cu tren din Odense. Pentru intoarcere inca nu ne-am hotarat daca sa luam deja biletele pentru ca imi este teama de o eventuala intarziere a avionului - dar din cate am vazut pe site la DSB (Cfr'ul danez) avem oricum de asteptat o ora in aeroport la intoarcere ca sa prindem primul autobuz catre gara din Veijle si de acolo trenul spre casa... inca ne mai gandim...
Ura si la gara...peste 2 zile...

Categories: , , ,

0 Response for the "Pregatiri"