Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Gata si "mini-concediul"

Posted by all3x On 20:13 1 comentarii

Am terminat cele 3 zile de pseudo-concediu pe care le-am petrecut vizitand Danemarca. Pacat ca a trebuit sa facem lucrul asta acum, cand e frig, fiindca anumite peisaje pe care le-am intalnit sunt sigur ca sunt si mai impresionante vara.
Am sa va fac o mica descriere iar apoi urmeaza sa detaliez totul pe fiecare zi in parte.
V-am spus anterior ca pregateam o surpriza, ei bine a fost gandita si calculata cu ceva timp inainte- si anume am inchiriat o masina de la Europcar, pentru 3 zile am platit destul de multicel (165euro)-sper ca sponsorul meu de acasa sa nu se supere prea mult insa nu am facut decat sa ii urmez sfatul si anume sa ne simtim bine. Ideea e ca dupa calculele facute am constat ca, desi tariful e mai mare decat in Spania de exemplu, tot facem o economie decat sa mergem cu trenul aici plus ca ne miscam mult mai repede si acoperim mult mai multe orase.
Deci lucrurile au stat cam asa: masina inchiriata pentru 3 zile, 12-14 octombrie, trasee impartite dupa cum urmeaza: ziua 1- Aalborg si Aarhus (N/NE Jutland-peninsula Danemarcei), ziua 2 - Esbjerg, Ribe, Kolding (V,SV, E- Jutland peninsula Danemarcei), ziua 3 - Svendbord, Nybord(doar in trecere), Kerteminde (toate pe insula Fyn - unde este si Odense).
Vremea destul de rece, prima zi a fost cea mai urata, a si plouat spre final, celelalte doua zile pline cu un soare inghetat, drumuri bune - autostrazi cat cuprinde (nu se compara totusi cu cele din Spania), peisaje alternante, verdeata cat vezi cu ochii, eoliene cat sa te saturi o viata intreaga.

Restul detalii si poze pe rand pentru fiecare zi in parte...Stati aproape.



1 Response for the "Gata si "mini-concediul""

  1. Oana says:

    Dezaboneaza-ma de la newsletter!