Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

A venit vacanta!

Posted by all3x On 02:17 3 comentarii

Nu credeam ca o sa mai spun vreodata asta...si uite ca totusi o spun iar cu mentiunea ca nu mai sunt la fel de entuziasmat ca in alti ani.
Si daca tot a venit vacanta ne-am gandit noi ca cel mai bun mod de a o intampina ar fi o masa copioasa si o dupa amiaza si o seara de leneveala...in weekend urmeaza sa facem zi de curatenie si sa definitivez planurile pentru "concediul"planificat sa inceapa de luni.
Si uite asa am ajuns sa gatim tochitura moldoveneasca, incropita cu ingrediente din Danemarca dar strict necesare bucatariei romanesti, unele dintre ele lasandu-se chiar foarte greu gasite -  aici ma refer la malai, care se gaseste greu si parerea mea e si foarte scump (15dkk/500gr) si carnati care sa semene macar la  aspect cu cei de acasa si nu cu hotdogs(21dkk/350gr).
Si ca sa nu fim singuri si sa nu ne umplem numai noi burtile i-am invitat la masa si pe cei care mai erau in casa (fiindca unii au apucat deja  sa o taie spre casa) sa-i initiem, din nou, in bucataria romaneasca. Si uite asa am stat noi cateva ore bune, din nou, la mancarica, bauturica si taclale...
Stiu ca ne-ai cautat tata pe Skype, imi pare rau ca nu am fost pe faza dar recuperam in weekend convorbirea pierduta.









3 Response for the "A venit vacanta!"

  1. Oana says:

    Trebuia sa fi vazut ce am gatit eu azi cu niste carne de curcan! ;) Simplu, dar delicios (probabil si mai rapid) :P
    Apropo, bruneta e italianca aia nebuna, nu?

  2. all3x says:

    Da bruneta e italianca, cealalta e nemtoaica si polonezul...ce ai gatit???musaca?sau ce?

  3. Oana says:

    Niste cartofi gratinati cu carne de curcan, prajita cu putin curry si rosii ;) Asta ieri, azi tocmai am mancat paste bologneze (tot cu carne de curcan) :D