Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

O plimbarica prin oras

Posted by all3x On 18:39 0 comentarii

Azi am dat o fuga prin oras.
Am inprumutat doua biciclete si ne-am dus spre centru.
Am ajuns pana la gara- care e la 1 km de centru, am vazut unde ajunge autocarul Comati...o sa vedem daca ne induram sa ne intoarcem pe jos de acolo, pe bicle nu pare foarte mare distanta dar pe jos si cu pachetele dupa noi o sa fie ceva de mers.
Vremea e urata pe aici, sunt 14 grade, astia cred ca ar trebui sa puna un motto la intrarea in tara pe un mare banner : "Nici o zi fara nori, frig si ploaie". E frig, sunt nori mai tot timpul, cand apare soarele e caldut, dar e pentru scurt timp...sunt rafale scurte de ploaie ba cu nori zdraveni ba cu soare- atunci e un peisaj super.
Am cautat sa mai ajungem si noi la un magazin mai ieftin, dar nu ai nici o sansa pe aici. Toate sunt scumpe, cel putin la partea de mancare mi se pare exagerat, carnea e parca de lux... Inca nu am ajuns la LIDL, am testat doar ALDI pana acum, dar si acolo doar puii sunt la pret rezonabil...
Azi am reusit sa gasim intr-un supermarket dintr-un mall 2 puii de cate 1,5kg fiecare - congelati la 55 dkk, in rest totul e scump inclusiv berea care e la mama lor acasa e dubla ca la noi, sucurile nu mai zic, apa la fel...legumele asa si asa... Ei merg mai degraba pe ideea ca iei mai mult e mai ieftin, cel putin la fructe si legume... Ai sansa sa gasesti mere si bananne la 15 buc - 30 dkk, perele 10 buc - 15 dkk in rest e dezastru...parerea mea. Cred ca o sa traim mai bine din paste, spaghete si orez...

Macar e si o parte buna aici- pana la Craciun sigur slabesc in ritmul asta...si sigur ma la de baut Cola si Pepsi- 24dkk sticla de 2 l? 12dkk sticla de 0,5 l.... sa bea ei asa ceva...eu mi-am luat sirop concentrar si apa minerala...

Hai cu bicicletele ca murim aici de atata mers pe jos si carat cu spatele...:)























(intrarea principala in "caminul"nostru- ieri seara- noi stam in casuta din fata partea dreapta)

Categories: ,

0 Response for the "O plimbarica prin oras"