Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Recapitulare

Posted by all3x On 18:46 0 comentarii

Deci sa o luam cu inceputul ... pentru toti cei vor si trebuie sa stie : am ajuns cu bine!
Zborul a fost cat de cat ok, avionul cam ciudat de felul lui - lung cat cuprinde dar ingust si jos ca inaltime-daca sufera careva de claustrofobie evitati SAS! Parca s-a mers ceva mai incet decat pe alte rute si cu siguranta mult mai jos, turbulente foarte putine, una mai zdravada - ca sa ne punem intrebarea dak zburam sau mergem pe drumurile din Romania (-senzatia a semanat cu lovirea din plin a unui caine-dar n-am auzit nici un schelalait-), am fost informati insa  ca am trecut printr-o zona de turbulente cauzate de trecere unui alt avion inaintea noastra (da! surpriza spre deosebire de alte companii astia chiar comunica cu pasagerii).
Fiindca am plecat cu intarziere 15 minute si sosirea s-a facut cu intarziere, plus ca am mai asteptat bagajul meu vreo 15 minute in plus fata de restul avionului (eu si inca 4 persoane- cauzele nu au fost inca elucidate)- Gabel a avut noroc bagajul ei nu mai avea rabdare si s-a intors mai rapid la stapan.
Din start am pierdut primul tren direct spre Odense, am cumparat bilete pt al doilea dar pana sa ne lamurim noi de unde trebuie sa luam trenul respectiv catre Copenhaga si sa facem schimbul catre Odense a plecat si asta de pe peron... Deci fuguta sus la casa de bilete si explica-le la oameni situatia. Surpriza: biletul se schimba gratuit in 2 timpi si 3 miscari si vine insotit si de scuzele de rigoare "ne pare rau, trebuie sa mai asteptati 40 de minute" - hai treaca de la noi , o facem si pe asta :D
Dupa 1h50m ajungem in Odense, da-i si cauta McDonald's - punctul de intalnire stabilit prin email de cei din International Office, doar ca surpriza in timp ce puiul meu cere lamuriri suntem abordati de cei de la IEESN (International Exchange, Erasmus Student Network) care se stabilisera exact la urcarea de pe peron in gara. Am primit Welcome Package, cheile de la camin, informatiile necesare, si cafeluta GRATIS pentru puiutul meu-aveam posibilitatea sa servim si ceai sau chiar mancare (1 punct pentru baietii astia, poate mai invata si romanasii ceva).
Urmatorul pas da-i si cauta autobuzul 29 care surpriza merge doar din 30 in 30 de minute iar seara din ora in ora ultimul la ora 20:10, noi am ajuns in statie la 19.15... trageti voi concluzia cat am avut de asteptat.
Ajungem cu bine la destinatie: statia Bygmarken, Landbrugsvej, bagam nasul pe prima straduta asa cum am primit indicatii si dam de semnul Christmas Moller 101-111... Noi stam la 105, camerele 1 si 2, intrebam tineretul muncitoresc din curte (reparau un garaj intreg de biciclete) si primim indicatiile necesare sa identificam casuta.
Marea surpriza vine la intrarea in casa, la prima privire locuita, la o cercetare atenta plina de capcane, un vas cu apa pus deasupra usii de la baie- nu deschideti subiectul de fata cu Gabel, e inca sensibila :) , pasta de dinti pe clantele usilor. Camere noastre sunt ok, curatele-nu par renovate dar macar  am gasit si cadou ustensile de bucatarie noi -tre'sa avem grija sa nu le pierdem ca le platim, intr-o cutie sigilata si chiar si pentru dormit- cearceafuri si un set de o persoana pilota plus perna ( de ce numai unul nu am reusit sa aflu ).
Incercand sa aflam vinovatii pentru capcanele gasite in casa aflam cruntul adevar: nimeni nu mai locuieste in casa pe moment si debandada gasita este din vina celor care au locuit pana atunci in casa, curatenia pentru noii locatari se face doar in camere, partile comune raman pentru noi de curatat. Explicatia totusi vine mai tarziu-se pare ca la etaj vor revenii niste studenti din anii trecuti iar administratia nu isi permite sa arunce lucrurile atata timp cand inca mai exista studenti cazati acolo.
Ne resemnam pe moment, cautam informatii despre un magazin deschis, gasim si cativa colegi romani aici, imprumutam doua biciclete(nu de la romani stati linistiti) si dam fuguta in oras vreo 4 km sa nu murim de foame din prima seara, la intoarcere ne-a mai prins si ploaia ca sa primim tot tacamul.
Prima noapte de somn a fost la ingramadeala intr-o singura camera, ne-a lipsit curajul sa populam de unii singuri intreaga casa.

Categories: , ,

0 Response for the "Recapitulare"