Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Prindem viata...

Posted by all3x On 20:24 0 comentarii

...cel putin asa se pare...
Cat am scris eu posturile anterioare a mai rasarit lume pe aici, incepe sa se umple "caminul" (habar n-am cum as putea sa traduc "dormitory" dar numai camin nu e...e ca un mini-sat).
Preponderent ploua cu polonezi, au rasarit chinezi, spanioli; romani pana acum suntem 4 (noi 2, un baiat din Sibiu si o fata din Suceava- vorbareata ca toti moldovenii - ei au fost aici cand am ajuns noi). In casa cu noi, tot la parter e polonezul si acum a mai rasarit o tipa din Germania - nu prea a parut ea afectata de starea in care arata casa semn ca putina curatenie pe care am facut-o a schimbat infatisarea pe moment...de lucru tot mai si nici zilele nu au intrat in sac...
Din auzite am aflat ca gasim mici pe aici...o sa incercam spre weekend sa punem de un gratar sa vedem ce gust au...altceva nu stiu cam ce o sa ne permitem sa punem pe gratar, poate doar pielea de pe noi, altfel carnea e scumpa in magazine cel putin din cate am vazut pana acum...


Alte noutati si poze dupa ziua de maine...astazi va ajunge...cititi si savurati aventurile noastre pe aici...Va pupici pe toti, Alex si Gabel.

Categories: ,

0 Response for the "Prindem viata..."