Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Trezirea la realitate!

Posted by all3x On 20:02 0 comentarii

Ziua 2 a inceput dimineata devreme.
Am ciugulit pe fuga, am aruncat o privire prin casa groazei, am constientizat dezastrul si am facut inventarul pentru curatenie.
So... hai romane la cumparaturi, fara bicicleta- 4 km dus au fost ok, dar ceilalti 4 km la intors cu bagajele pline de cumparaturi pt curatenie au fost criminali...
Acasa surprizele se tin lant, apare inca un coleg, polonez, socat de starea in care se afla casa, descoperim ca au disparut 2 dintre cele 3 televizoare care erau in sufragerie, culmea tocmai alea 2 care mergeau.
Ne-am apucat de curatenie...si parca nu se mai termina...comentariile sunt de prisos...va atasez cateva poze sa trageti concluziile...singurul lucru care mi-a trecut prin minte in momentele alea se rezuma la "Deja mi-e dor de casa mea...WTF!?"




 
 

Categories: , ,

0 Response for the "Trezirea la realitate!"