Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Orientation day...

Posted by all3x On 18:38 0 comentarii

Ieri, pe 28, am avut Orientation Day. Si totul a fost ok, scurt si la obiect, s-a respectat in tocmai orarul prezentat.
Ce am aflat??
- Universitatea a fost infiintata in 1966 sub o alta denumire, iar ulterior a avut loc o unificate a mai multor universitati luand nastere SDU, in 2006 au incorporat si ingineria;
- per total sunt inscrisi peste 1000 de studenti la programe full-degree (de la bachelor pana la MBA)- deci nu e masina de facut bani ca alte universitati din Romania;
- anul acesta sunt inregistrati 420 de studenti internationali, din 39 de tari, care iau parte la programe in limba engleza;
- semestrul acesta sunt inregistrati:
   - 55 de studenti internationali- Guest Students (Erasmus);
   - 60 de studenti internationali- Full-Degree (adica masteranzi ca noi pentru urmatorii 2 ani- vom primi titlul de M.Sc. In Business Administration and Economics).

Nu am reusit sa aflam inca cam cati suntem la programul nostru de master din cei 60, dar la un alt program de master sunt doar 2 studenti inscrisi, s-a dat insa de inteles ca cei mai multi sunt la noi.
Am primit informatii despre modalitatile de studiu si examinare de aici si cel mai important ni s-a atras atentia asupra modalitatii de realizare a lucrarilor scrise de aici unde trebuie sa avem grija intotdeauna sa mentionam sursele folosite pentru a nu fi acuzati de plagiat.
Am aflat in mare cum sa accesam totul pe aici, biblioteca/librarie, internet- contul nostru de blackboard si self-service de unde ne putem inregistra la cursuri si examene.
Ni s-a atras atentia asupra datelor examenelor- se vor afisa date preliminarii undeva in noiembrie dar ele nu devin finale si sigure decat cu 1-2 saptamani inainte de a incepe perioara de examinare, adica 2-31 ianuarie... Ne-au atras atentia in mod special asupra faptului ca trebuie sa fim siguri de datele examenelor inainte de a ne programa plecarile din campus, deci o sa vedem cum facem cu sarbatorile de iarna, poate macar de Craciun ajungem acasa- teoretic de pe 22 decembrie am intra in vacanta, dar de anul nou ei au liber doar pe 1 ianuarie, pe 2 incep examinarile, iar semestrul urmator incepe pe 1 februarie, poate avem un pic de noroc si avem examenele mai tarziu de 5 ianuarie.
Semestrul asta avem doar 3 cursuri care sunt obligatorii, semestrul urmator inca 3 obligatorii, dupa aia teoretic trebuie sa ne mai alegem inca 3 cursuri optionale pe care le putem pune in semestru 3 sau 4 dupa cum vrem desi avem posibilitatea sa alegem cursuri optionale si in semestrul 2 sau doar in semestru 3 si ultimul sa ne ramana liber doar pentru lucrarea de masterat. Daca am fii in stare am putea sa ne cuplam in semestrul 2 toate cursurile care ne raman si un an de zile sa avem la dispozitie pentru lucrare, dar am inteles ca si doar cele 3 cursuri obligatorii pe semestru sunt destul de grele si e dificil sa mai urmezi si altele in acelais timp...vom vedea exact dupa primul semestru cum merge treaba.

Am avut ocazia intr-o pauza sa gustam din produsele de patiserie daneze si vreau sa spun ca intradevar sunt delicioase, cu crema de vanilie si scortisoara- yummmmmmyyyy...te lingi pe degete.
Am luat parte la un tur al universitatii, e mare dar bine structurata cu legaturi intre corpuri, are cantinte (dar din nefericire si alea sunt scumpe- am fost deja avertizati), sali de lectura, sali de calculatoare undeva la subsol, spatii imense pentru parcari de biciclete...dar tot cu harta dupa tine trebuie sa mergi!


Categories: ,

0 Response for the "Orientation day..."