Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

S-a strigat BINGO!

Posted by all3x On 19:37 0 comentarii

De doua ori!
Saptamana trecuta am platit taxa pentru cursurile de daneza...azi am primit scrisorile de confirmare iar luni suntem programati la "interviu" ca sa stabilim restul detaliilor iar apoi incepem cursurile.

Premiul cel mare a fost revendicat astazi de Gabel...fiindca nu am avut somn azi-noapte am urmarit suplimentul Ungeavisen dintr-un ziar danez si intamplator am dat de un anunt interesant.
Pe scurt "Clinica dentara cauta angajat constiincios si meticulos pentru curatenie, dimineata sau seara, 5 zile - 12,5 ore pe saptamana. Contactati-ne la telefon sau prin email.". Primul punct pe ordinea de zi cand am ajuns la facultate la ora 8 a fost sa dea un telefon, a aflat ca e bine sa mearga acolo sa vada despre ce este vorba. Cu un mic efort depus in timpul cursurilor s-a materializat si un CV in limba engleza si dusi am fost catre locatia respectiva imediat dupa cursuri. Acolo surpriza, CV-urile se faceau deja teanc asa ca am decis sa aplicam o noua tactica: o scrisoare de intentie la sentiment, incropita rapid cand am ajuns acasa...efectul a fost devastator asa incat o ora mai tarziu dupa doua apeluri ratate Gabel a primit o invitatie la interviu fata in fata...si dusa a fost.
"Habemus Papa!" ar zice catolicii daca i-ar fi vazut fata puiului meu cand s-a intors de la interviu. Rezultatul? De maine Gabel se duce la munca, dimineata sau seara la alegere cate o ora jumate pe zi cu un total de 7,5 ore pe saptamana fiecare ora cotata se pare la 125 DKK. Acum o sa poata sa ma scoata la o prajitura :) .

0 Response for the "S-a strigat BINGO!"