Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

De saptamana viitoare incepem cursurile de limba daneza, martea si joia de la 17.15 la 19.45. Sa vedem ce iese...

Tot de saptamana viitoare intra in folosinta inca un numar de telefon de Danemarca, fiindca am ajuns la concluzia ca ne folosim prea mult de numerele din Romania si fiind in roaming consumam prea mult.
Asa ca mi-am comandat si eu un o cartela de la Lebara care astept sa imi fie trimisa prin posta, o sa pot sa vorbesc cu Gabi aproape gratis, doar taxa de conectare a apelului (0,49dkk) - valabila la orice apel initiat catre orice retea de oriunde (se taxeaza inclusiv beep-ul) si o sa pot suna inclusiv in Romania la tarife oricum mai ieftine decat tarifele nationale din Danemarca (taxa conectare 0.49dkk plus 0,09dkk/minut catre fix sau 0.79dkk/minut catre mobile).
Asa ca de acum cine ne cauta din tara e rugat sa o faca dupa cum urmeaza:
Gabel - 0045.50396152
Alex - 0045.52801001

Numerele din Romania raman valabile, insa as prefera sa le folosim cat mai putin posibil, poate chiar deloc, eventual doar in situatii de urgenta majora sau daca nu raspundem pe cele de Danemarca. Mai mult ca sigur vom avea la indemana mai des numerele de Danemarca decat cele de Romania de acum incolo.
Cine suna pe numerele din Romania plateste tariful normal aplicabil ca si cum noi am fi in tara (dar ne taxeaza si pe noi destul de serios) insa nici tarifele pentru apeluri internationale nu sunt atat de mari (mai ales daca folositi un telefon din reteaua DIGI -RDS fix sau mobil nu conteaza).

Categories:

0 Response for the "Noutati (Reeditat - numerele de telefon corecte)"