Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Garantia HP

Posted by all3x On 15:04 0 comentarii

Ca sa vezi...am incercat sa dau de cei de la Hp Romania ca sa vad daca pot sa schimb in garantie bateria. Bineinteles ca de la primul numar de telefon m-au trimis la alt numar fiindca se pare ca modelul lui Gabi e model business si deci o cu totul alta divizie se ocupa de laptopurile Compaq (asta daca nu cumva pe laptop scrie Compaq Presario). La cel de-al doilea numar de telefon am sunat de 3 ori si intrun final a trebui sa las un mesaj in casuta vocala pentru ca toti operatorii erau ocupati urmand a fi contactat de ei mai tarziu.
Pe net sub nici o forma nu am reusit sa iau legatura cu un reprezentant HP fiindca site-ul lor e o mare abrambureala si nimic nu merge cum trebuie, iar intrun final am sunat la HP Danemarca...dupa 30 de secunde am intrat in legatura cu un operator, i-am explicat situatia intreband daca este posibil ca ei sa imi inocuiasca bateria sau trebuie neaparat facuta operatia in Romania.
Singurul lucru care mi-a fost cerut a fost serial number-ul de pe verso-ul laptopului, apoi mi-a cerut adresa unde vreau sa imi fie trimisa maine bateria. Aici a fost un pic mai dificil fiindca a trebui sa-i spun pe litere toata adresa si numele meu. Nici o alta explicatie in plus nu a fost necesara. Banuiesc ca in Romania ar fi trebuit sa duc si laptopul la constatare, sa il tina macar o saptamana la ei ca intr-un final sa zica ca nu are nimic, numai sa scape de mine; de obicei cam asa merg lucrurile prin service-urile noastre.
Si uite asa maine o sa primesc o noua baterie HP, prin curier, nu trebuie sa platesc nimic, ba mai mult o sa primesc si indicatii in pachet cum trebuie sa procedez cu returnarea bateriei vechi (daca se incadreaza in lista celor ce se recicleaza) tot prin curier, tot gratuit.
Traiasca HP...Danemarca!

Categories: , , , ,

0 Response for the "Garantia HP"