Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Motive, cauze...

Posted by gabel On 01:50 1 comentarii

Dar sa incep cu efectele...Nu mai am TIMP...Nu am timp pentru mine, timp pentru honey-bunny-puiu, timp pentru prieteni.
Resursa asta limitata si nepretuita, ce pana acum o lasam sa curga pe langa mine pe nesimtite: timpul... Imi incep ziua nestiind cand se va termina, cat va dura, ce se va intampla.

Cu Alex imi petrec tot mai putin timp. Ne intalnim noaptea la "cina" in cel mai fericit caz; altfel la ora 3 dimineata un somnoros, cu ochisorii tristi si parca indurand alte cateva ore de somn, maraie nemultumit- trebuie sa se trezeasca. Cu prietenii n-am mai vorbit de mult; cu jumatatea de familie vorbesc la telefon, in drum spre serviciu, cu o mana pe ghidonul "decapotabilei", in cealalta mana telefonul si in minte mii de ganduri.

De ce nu mai am timp? La sfarsitul primaverii imi propuneam un gand nebun sa lucrez pe timpul verii. N-am avut mare grija ce mi-am dorit, caci mi s-a intamplat. Lucrez, sunt o masinarie (poate exagerez, dar chiar nu imi dau seama de unde imi gasesc energie sa rezist si 13 ore de munca pe zi). Dorinta de a  munci e inradacinata in dorinta de a avea bani, recunosc! Nu refuz nici o tura in plus pentru ca nu vreau sa refuz un cont bancar mai "gras". E rau oare? Ma deranja candva replica Alinei (colega de facultate) : "Las' ca faci bani!". M-ar deranja in continuare daca mi-ar spune tot ea :)); oricine altcineva e liber sa o spuna.
Cu banii ce-i castig nu pot cumpara timp, nici pe cel pierdut, departe de iubirea mea. Dar am sa ma revansez!

Termin o biata postare pe un blog de care nici de el n-am mai avut timp, in speranta ca voi avea TIMP sa dorm, sa-mi odihnesc corpul, caci maine e de fapt azi...o iau de la capat.

Categories: ,

1 Response for the "Motive, cauze..."

  1. Oana says:

    Iti amintesti cand iti spuneam ca nu e corect ca atunci cand avem timp (de distractii, de calatorii, de orice) ne lipsesc banii, iar apoi cand avem bani nu mai gasim timp? Tu deja ai ajuns la 'nivelul 2', dar poate nu in mod ireversibil :)