Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Zilele trecute am simțit și noi începutul verii daneze cu 31 de grade Celsius... Ne-am topit la propriu în casă, cineva ar trebui să le spună danezilor că polistirenul de 10-15cm grosime folosit la izolarea caselor e util iarna dar vara în combinație cu termopane inclusiv pe post de acoperiș  crează o mini-saună în casă...
Nu am avut ocazia să mergem la plajă la Kerteminde însă vara abia începe.
Dar ca să nu uităm totuși că suntem în Danemarca natura ne-a pregătit iar vreme tipic daneză pentru weekendul astă: deci zile însorite de vară, cu nopți la 20 de grade până acum și azi cireașa de pe tort dimineață mohorâtă și cu burniță...

Într-un final ne-am decis și între 15 și 17 iulie o să fim în Flensburg, Germania. Trebul ne-a costat 500 dkk, iar cazarea 88 euro... sper să avem parte de vreme frumoasă.
Poza e făcută înainte de a zilele cu 30 de grade... îmi imaginez că acum e la mare căutare zona aia.


PS: Vrea cineva să ghicească de unde e nenea ăsta din poză?? E vorba de o campanie pentru oamenii fără casă din Danemarca... mai erau și alte persoane afișate pe acolo însă ăsta era singurul specimen reprezentativ pentru Românica noastră. Așa se face reclamă unei țări...




Da, inclusiv câinele era "hjemløse"



Categories: , ,

0 Response for the "Căldură mare mon cher..."