Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Iar ne topim...

Posted by all3x On 16:05 0 comentarii

A dat căldura în noi iar. Doar vreo 28 de grade, suficiente să ne simțim ca la saună în casă dar și afară atunci când nu e nici o adiere de vânt...
Am promis niște poze. N-am mai făcut nimic interesant recent fiindcă e pustiu pe la noi prin cămin așa că urc diverse imagini pe care le-am surprins pe aici.

Primele 4 poze sunt surprinse dimineața pe la ora 03.30 când plec spre ruta de la ziare. de obicei ceața apare când temperatuta noaptea scade sub 10 grade (asta deși cu o zi înainte poate au fost de peste 25 de grade până seara târziu - vreme tipic daneză).




Înainte de răsărit la ora 04.
Apus de sore, undeva după ora 22.

Pe prietenul ăsta mic l-am "deranjat de la masă" pe la ora 04, când am ieșit cu Gabi la o plimbare că nu aveam somn. Incredibil de încapățânat, nu a vrut nici să împartă înghețata cu noi și nici să ne spună unde a găsit un McDonald's deschis la ora aia în Odense.

Categories: , ,

0 Response for the "Iar ne topim..."