Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Oameni fara judecata

Posted by gabel On 14:57 0 comentarii

Azi gandesc la rece si trebuie sa recunosc ca aceia suntem noi, cativa copii fara minte din Landbrugsvej 105. Consumul excesiv de alcool, imaginatia bogata, mintile neobosite de facultate (ca doar a fost vacanta de Paste) si un sentiment puternic de razbunare (amintesc aici de polonezii carora li se pare amuzant sa puna un teanc de biciclete in fata usii, astfel incat sa ne blocheze iesirea din casa) au fost factorii determinanti pentru un "joc" aparent nevinovat, dar care sigur a ranit psihic cateva persoane din camin.


Procesul de preparare cu un continut neidentificat (cateva ingrediente: faina, apa, gel de par, scortisoara, detergent de podele, curry...lista poate continua)


Usa camerei Priyei, avand accesul blocat de diverse "accesorii" 

Un personaj neidentificat, viizibil incantat de sticla de Jack Daniels

Rezultatele micii "rebeliuni" nu-s tocmai placute: Geamuri artistic pictate cu acel "bombastic" amestec (sigur am suparat pe multi), le va lua ceva vreme sa curete; si o Priya blocata in propria camera. Puteau exista mai  multe pagube, dar ne-am oprit la timp, in faza de plan a altor atacuri (gen inconjurat casele cu hartie igienica, stropit podelele cu ketchup, si altele).

Pe aceasta cale imi cer scuze audientei, imi dau seama ca nu au fost gesturi mature. Dar nu imi pot cere scuze victimelor, caci asta ar insemna recunoasterea vinovatiei, si apoi ar urma un sir de razbunari, pe care nu ma simt pregatita sa le indur. Deja e o mica rumoare prin camin, intrebandu-se toti "ce persoane ingrozitoare au putut murdari geamurile cu un amestec oribil? "
 
Imi pare sincer rau, dar doar atat. Unii dintre ei isi merita soarta!



Si ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat, ne-am continuat seara linistiti :D

Categories:

0 Response for the "Oameni fara judecata"