Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

In campul muncii

Posted by all3x On 16:14 0 comentarii

Sau cum chiulul de la scoala poate fi util...cine v-a zis ca nu e sanatos s-a inselat amarnic - cum altfel puteam eu sa imi gasesc de lucru incepand de luni daca nu imi venea inspiratia sa "fug"de la cursuri la cei care se ocupa de distributia de ziare in Odense.
Deci asa se face ca de luni incep sa imi castig independenta si sa sterg incetul cu incetul stampila aia de "parazit social" care trona pe spinarea mea.
O sa am sentimente de regret ca am ales un traseu saptamanal, dar daca vine vara o sa fie bine...trebuie sa fie bine! Ruta nu e foarte departe insa dupa schita primita zona pare un pic complicata - ramane de vazut la fata locului.
Intre timp am primit si carutul pentru care am sa platesc 600 DKK in rate de cate 60 DKK oprite automat din salariu. Urmeaza sa vina si contractul pentru care am dat detaliile necesare (nume, cpr si cont bancar) - dar asta o sa mai implice niste plimbari si la SKAT (fiscul danez) pentru inregistrarea lui si eliberarea tax cardului. Detalii despre cat ce si cum pot sa dau abia dupa ce primesc contractul.
Deh, v-am zis eu ca o sa iasa candva soarele si pe strada mea!?

0 Response for the "In campul muncii"