Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Raport

Posted by all3x On 00:34 2 comentarii

Sa ne traiti! Raportam!
In saptamana care are trecut nu am facut nimic...
Nimic important!

Doar am mers iar si am cheltuit banii contribuabililor din Odense... mai bine zis i-am baut si i-am mancat...
Greseala a fost a lor ca au invitat 500 de studenti internationali; norocul a fost totusi de partea lor ca nu au aparut toti, insa cei care au venit au fost infometati si insetati de peste weekend.

Toata actiunea a avut loc in cladirea primariei, miercuri seara.













2 Response for the "Raport"

  1. gabel says:

    Asta a fost tot ce ai avut de zis? :(

  2. Oana says:

    Pai poate nu vroia sa te "sifoneze" (asta daca te gandesti la ce ma gandesc si eu) :P