Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Suna ca un titlu de poveste....de groaza...dar nu a fost...Oare??
Daca te iei dupa vremea de care am avut parte la inceput de an poti considera ca a fost de groaza...nici cei mai nebuni eschimosi de la Polul nord nu ar fi iesit afara probabil, daramite sa mai mearga si 30km spre coasta de est...Eee, noi am facut asta...
Am mers, cu Oana si Maggie (italianca) la Kerteminde, un orasel cu deschidere la Marea Nordului, unde noi am mai fost in octombrie. Peisajul de iarna e superb acolo; sa vezi portul de ambarcatiuni pe jumatate plin si sa asculti vantul care trece printre catargele vaselor, valurile care se sparg cu spume pe dig, fulgii de zapada care parca iau nastere din mare...e ceva de nedescris...Insa vremea ne-a grabit un pic, n-am rezistat prea mult pe plaja si ne-am retras spre centrul minuscul dar fermecator al orasului unde ne-am si delectat cu ceva delicii ale patiseriei daneze. Orasul asta pe mine o sa ma atraga tot timpul...cred ca si pe Oana.























Categories: , , , , ,

0 Response for the "Pe unde am umblat cu Oana..."