Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

cu ce ne ocupam in primele zile ele anului, sau unde am disparut...


Ei bine, am disparut in neantul "muntilor de articole" ce trebuie citite, adica in profunzimea lucrurilor ce ne ocupa (a se intelege : mananca) zilele de studenti...Ce sa mai, suntem condamnati la lecturi grele, neuroni tociti, emotii cat cuprinde pentru a face fata examenelor in stil danez.
Deci nu suntem pe cale de disparitie, ci ne ocupam cu perpetuarea si evolutia psihologica si cognitiva ca specie umana la un nivel ce depaseste conditiile de existenta ale unui om de rand...(nu va ganditi la prostii ci la ceea ce inseamna sa fii student si sa transmiti societatii cunostintele acumulate....Pentru fraza asta mi-am mai tocit cativa neuroni-poate trebuia sa ii folosesc in scopuri mai nobile, cum ar fi sa mai citesc un articol ce mi-ar imbunatati conditiile de care vorbeam mai devreme).
Dar pentru ca nu putem indura indelung conditii inumane, suferinta noastra va lua sfarsit saptamana viitoare (ultimul examen), ca mai apoi sa ne facem simtita prezenta fizica si spirituala pe teritoriul mandrei nostre tarishoare Romania.
Pazea, ca venim!
P.S. ganduri scrise in conditii de suferinta acerba...Cand toate acestea vor lua sfarsit...nu spun acum ce se va intampla...Va continua!!!

0 Response for the "In caz ca cineva se intreaba...."