Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Just for the record: subject-ul e doar de forma nu si de fond.

Imi incep mica nuvela prin : "Uniune de Complotisti ce sunteti!!" tu si fratiorul tau drag...
Ieri primim cutia cu haine (dupa lungi asteptari) si Alex ma intreaba nonsalant, aproape clipind rar din gene: "Acum ce mai asteptam prin posta?" "Nimic", raspund calma, nestiind ce viitor am in fata.
Azi ma trezesc si citesc mesajul de la u (intarzierea e scuzata si fondata, imi inchipui ce/de cate petreceri ati avut parte, no problem ) cu un PS:"Sa verifici posta zilele astea!"...Hmmmm... ma duc la Alex si ma intreaba: "Ai verificat posta azi?" wtf is going on? "Ce stii?", il intreb. "Uita-te in ochii mei.NU STIU NIMIC!" ma minte; "stiu doar ca e mic si rosu, format din 3 bucati (nu de alta, dar sa se asorteze) si vine in 2 plicuri, unul din partea Oanei, unul la initiativa mea"....
It bugs my head ca nu stiu ce se intampla...
Cred ca e inutil sa te intreb si pe tine ce se intampla, ca nu ai sa imi raspunzi :P
Am 2 variante: sap pana aflu mai mult, sau astept (:-w), desi nu imi place ideea, si aflu la sfarsit: SURPRIZAAAA!!!!


PS: mesaj de la mine (Gabel) pentru Oana

Categories:

0 Response for the ""Medicamenteee!! Medicamenteee!!" WCTudor despre starea natiunii"