Life is but a dream...Ours.

"Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you." Wally 'Famous' Amos

  • Ganduri şi imagini din ţara de dincolo de nori.

Sarbatorile vin...

Posted by all3x On 21:30 0 comentarii

Da, vin sarbatorile si odata cu ele vine si frigul...ultimele zile au fost criminale in Odense, temperaturi minuscule, cer senin si ger nu gluma - pana la ora 12 masinile si acoperisurile caselor au avut strat de gheata consistent...
Si daca tot am intrat in atmosfera sarbatorilor de iarna s-au aprins luminile de Craciun. Am mers si noi acolo desi vremea nu a tinut deloc cu noi, ne-a plouat intr-una, am fost uzi pana la piele cand am ajuns acasa dar a meritat.




















Intre timp am terminat primul proiect, l-am si predat, urmeaza al doilea pana pe 16 decembrie.
Fiindca am reusit sa prindem o oferta la Ryanair am decis, bineinteles cu delegatie speciala si de la Bucuresti si de la Segovia, sa ne urcam in avion si sa incercam sa aflam cum e Craciunul in Spania.
Drumul va fi pe ruta Billund-Girona(Barcelona)-Madrid la dus, iar la intors Madrid-Alicante-Billund, intre 15 si 28 decembrie, iar per total am platit 170 euro, 2 persoane, dus-intors, cu 1 bagaj de cala pentru intoarcere... Un fleac, fata de preturile normale sau spre Romania... :)

P.S.
Am uitat sa mentionez ca am avut iar parte de o petrecere in camin, a fost ziua lui Rares, baiatul din Sibiu...Postez numai o poza care in opinia mea sintetizeaza toata atmosfera. Stiu sigur ca o sa mi-o iau, iar, pentru asta, dar nu ma pot abtine.
Pui mic, iarta-ma  "Busted, again!" sau pe romaneste ar merge "In flagrant!".


0 Response for the "Sarbatorile vin..."